Лохвицька гімназія №1, Лохвицької міської ради Полтавської області

середа, 16 жовтня 2019 р.

Абетка виживання

Абетка виживання
  • Я знаю напам'ять усі адреси, номери телефонів та імена людей, яким довіряю.
  • Люди, котрим я довіряю, – це мої батьки чи хтось інший, хто дбає про мене та хоче, щоб я був/була у безпеці.
  • Я пам'ятаю про телефони спеціального та негайного виклику: «101» (пожежна охорона), «102» (міліція), «103» (швидка медична допомога).
  • У мене є номери телефонів дільничного інспектора, соціальної служби й телефону довіри.
  • Я нікому не дозволяю принижувати й ображати мене.
  • Я не ходжу сам/сама по вулиці увечері чи вночі.
  • Я ніколи не розмовляю з незнайомими людьми, нікуди з ними не йду, нічого у них не беру, не сідаю до них в автомобіль.
  • Якщо мені загрожуватиме небезпека, я буду тікати, кричати, привертати до себе увагу.
  • Я не ввійду з незнайомцями до ліфту.
  • Я не впускаю в помешкання незнайомців, якщо я сам/сама вдома.
  • Я знаю, де лежить моє свідоцтво про народження.
  • Якщо зі мною трапиться щось недобре, я негайно розкажу людям, яким довіряю.
  • Я чітко та послідовно знаю, що робитиму, куди зателефоную, піду, кому розповім, якщо зі мною трапиться щось недобре.
ПРАВИЛА БЕЗПЕЧНОЇ ПОВЕДІНКИ В ІНТЕРНЕТІ
  • Я не надаю жодної особистої інформації (ім'я, вік, адреса, номер телефону, номер школи, місце роботи батьків) без згоди батьків.
  • Якщо я отримаю інформацію, що змусить мене почуватися некомфортно, то одразу розповім батькам або вчителю.
  • Мої батьки знають усіх, із ким я спілкуюся в Інтернеті.
  • Я ніколи не погоджуся зустрітися з людиною, з якою познайомився/познайомилася в Інтернеті, без попередньої згоди батьків.
  • Якщо я вирішу зустрітися з цією люди­ною, то це буде людне місце, і я запрошу одного з батьків.
  • Я ніколи не вишлю свої фото людині, з якою ознайомився/познайомилася через Інтернет, не порадившись із батьками.
  • Я не відповідатиму на листи чи прохання, що викликають у мене відчуття дискомфорту або сорому.
  • Разом із батьками ми встановимо мої правила роботи в Інтернеті: час та сайти, які мені дозволено відвідувати.

Немає коментарів:

Дописати коментар