ЗАВДАННЯ ДЛЯ ДІТЕЙ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ
У РОБОЧІ ЗОШИТИ ЗАПИСУВАТИ ДАТУ, ВИД РОБОТИ
11 КВІТНЯ
1. Матем.
Тема : Знаходження невідомого множника. Відновлення рівностей. Розв*язування і
порівняння задач.
Завдання : усно № 853, 856, 858,
письмово № 854, 855, 857, 859, 860.
2. Укр.мова
Тема : Повторення вивченого про речення.
Завдання : письмово впр. 237, 238, 238 🏠
3. Літ. чит.
Тема : Контрольна робота. Аудіювання.
Завдання : в робочий зошит записати
11 квітня
Аудіювання «Пелюстка та Квітка»
Прослухати 1 раз текст і дати відповідь на питання ( діти пишуть № завдання ( у
стопчик)і букву, яка вказує на правильну відповідь).
1. Яка квітка
виросла у садочку на грядочці?
а) Рожева троянда; б) біла жоржина; в) біла лілея.
2. Чому квітку покинула одна із її пелюсток?
а) Тому що захотіла
помандрувати; б) із цікавості до
навколишнього світу;
в) тому що загордилася.
3. Що сталося з квіткою?
а) Усе цвіла й згукувала
бджіл і джмелів;
б) змарніла, і бджоли та
джмелі забули про неї;
в) образилася на Пелюстку й
страшенно злостилася.
4. Що сказав Муравлик Пелюстці?
а) Визнав Пелюстку та
побажав їй веселих мандрів;
б) визнав Пелюстку та
привітав її вчинок;
в) сказав, що знає пелюстку
в квітці, а на двох лапках — не знає.
5. Хто це сказав? Встановіть відповідність.
1) Ти хто? а) Муравлик
2) Найкраща. Найголовніша. Без мене й квітка не квітка. б) Пелюстка
6. Запишіть речення, яке не зустрічалось в тексті.
У білій квітці жоржини сорок дві
пелюстки.
Квітка без однієї пелюстки —
вже ніщо!
Ходила бідна Пелюстка, ходила до
вечора та й засохла.
7. Встановіть послідовність подій у творі.
£ Одна з
сорока двох пелюсток квітки загордилася й вилізла з квітки жоржини.
£ Ходила
бідна Пелюстка, ходила до вечора та й засохла.
£ У садочку на
грядочці виросла гарна квітка жоржини.
£ Довго ходила Пелюстка, аж зустрічає Муравлика.
8. Випишіть слова, які описують Пелюстку.
Скромна, гордовита, турботлива, самовпевнена.
Виконану контрольну роботу сфотографувати та надіслати мені у приватні повідомлення!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар